sâmbătă, 19 decembrie 2009

Tura Bicicleta - 17.12.2009

Actiunea se petrece intr-un sat numit Dumbravita si in imprejurimile acestuia. Personajele principale sunt Bogdan si George, care ignora sfaturile tuturor de a nu merge cu bicicleta intr-o tura pe zapada.Cum spuneam, am plecat intr-o dimineata de iarna din gara brasov cu trenul personal si am platit biletele la dublu si pt biciclete... Am ajuns in Dumbravita, ne-am infofolit bine si am plecat pe strazile orasului aratand ca niste ciudati.





 


 


N-am parcurs traseul dorit deoarece zapada era prea mare si nebatatorita si nu am avut chef de "impinge bitza", asa ca am scurtat traseul si am ajuns la bunica lui Bogdan unde am mancat si am pierdut vremea.
Ne-am intors la Bogdan acasa in Dumbravita unde ne-am facut o omleta si ne-am chinuit 2 ore sa aprindem focul la o soba pe lemne (nu o sa mentionez daca am reusit sau nu). Pana la urma ne-am hotarat sa ne intoarcem la brasov cu trenul de 5 fiindca ne plictiseam. In tren am mai platit 5 lei pe langa biletele noastre ca sa nu faca scandal nasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu