marți, 19 ianuarie 2010

Tura Postavaru - 17.01.2010

Tura din Postavaru a fost mai mult ca si o invitatie in oras, deoarece a fost ziua mea si trebuia sa ies cu prieteni la un suc sau ceva. Asa ca am decis sa mergem in Postavaru pe jos, traseul fiind: Saua Tampei - Drumul Albastru (prin Poiana Stechil) - Partia de ski Sulinar - Vf. Postavaru. Pe parcurs traseul a suferit mici modificari din cauza burtilor noastre care cereau necontenit ceva de mancare.
Cum spuneam am plecat de sub Tampa impreuna cu Bogdan si cu Cioby. Urcarea a fost putin prea lejera da' lunga.Avand impresia ca mai sus va fi namol si umezeala ne-am pus parazapezile care pana la urma au fost folositoare, nu din cauza noroiului ci din cauza zapezii. Pe drum am mancat ce am putut de la Cioby fiindca a fost singurul care a avut mancare la el si a fost extrem de generos. Pana la urma am renuntat sa mai urcam pana-n Postavaru asa ca ne-am hotarat sa mergem la Pestera de Lapte si am facut putin pe speologii (eu avand si frontala nou-nouta primita de ziua mea de la Bogdan). In interior am facut si niste poze, ne-am incalzit si am stat sa ne piste si tantarii.Cand ne-am plictisit am coborat in Poiana Bv. unde am mancat cate o pizza marisoara si am baut niste ciucalate calde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu