miercuri, 14 iulie 2010

Tura Bucegi - 13.07.2010

Dupa o lunga pauza m-am hotarat sa merg cu Bogdan in Bucegi sa facem o tura de alpinism. Ce pot sa spun... am regretat putin ca am fost in tura asta, ma asteptam sa fie ceva mai simpla daca tot nu urcam pe niciun varf, dar nu a fost pentru mine.
Am ajuns in Busteni pe la 8 si ceva chiar daca am plecat cu trenul de 6, doar e normal sa stai cu orele in tren pentru 40 de km.
La inceput urcarea pe Seaca dintre Clai nu parea cine stie ce, iar Bogdan tot imi repeta ca e scurta. O fi fost ea scurta da a durat ceva pana am ajuns sus in saua Claii. Eh daca vreti sa stiti de ce a durat cititi de pe blogul lui  Bogdan. Pe urcare Bogdan incepe sa-si pipaie rucsacul in lateral din ce in ce mai agitat, dupa 3 secunde ajunge la concluzia ca si-a scapat betele pe drum pe undeva. Eu ca un bun prieten am ras putin de el si l-am tachinat o perioada de timp dupa aceea.
Dupa o demoralizanta urcare am ajuns in sa si am inceput sa mergem pe o curba de nivel. A fost un pic cam lunga aceasta curba deoarece se vedea drumul nostru de coborare pe Jepii Mici, dar mai aveam de mers pana sa ajungem la el. Inainte sa ajungem pe Jepi am intalnit 3 capre negre la vreo 20 metri de noi. Acestea s-au speriat si in fuga lor nebuneasca au daramat pietre si bolovani undeva deasupra noastra. Pe coborarea de pe Jepi am cautat locul in care ne-am intalnit cu ursul, dar nu am reusit sa il recunoastem si am trecut pe langa el. Macar in tura asta nu a plouat si a fost soare cam toata ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu