sâmbătă, 17 iulie 2010

Tura Bucegi - 18.07.2010

Cu o zi inainte de tura asta am fost la Cheile Rasnoavei asa ce eu eram putin obosit, dar am mers fiindca a fost vreme faina si oricum trebuia sa mai recuperez din turele pierdute din cauza vremii. Asa ca am plecat cu 4 prieteni inspre Busteni cu trenul ca si cu o zi inainte. Datorita intarzierii trenului am schimbat traseul de mai multe ori, iar pana la urma ne-am decis sa facem ceva usor pana la Omu si inapoi. Asadar am inceput sa urcam spre Valea Cerbului. Poteca a inceput sa urce brusc prin padure, iar eu fiind obosit am cedat destul de repede, asadar am tras tot grupul dupa mine intr-o tura mai scurta. Pe parcursul traseului nostru mai scurt am ajuns la concluzia ca nu am fi ajuns pana la Omu la timp si asta m-a facut sa nu ma mai simt vinovat.

Dupa ce am terminat sa fotografiez lacusta, m-am hotarat sa incerc s-o iau pe deget. Am reusit, i-am atins antenutzele putin, a simtit ca sunt aproape si cu frica s-a suit pe degetul meu. Curioasa pisca usor cu clestisorii pielea de pe falanga mijlocie a degetului aratator. Cand a ajuns la articulatia degetului unde carnea pare mai moale si-a infipt colti ...!... eu am urlat, iar Monstrul a fost propulsat de pe degetul meu.
Am mancat prim Poiana Costilei, apoi am plecat prin Poiana Vai Cerbului spre Pichetul Rosu, iar pe drum am mai trecut prin doua poieni: P. Batranilor si P. Morarului. De la Pichetul Rosu am mers pe Drumul Neslor Ureche, care a fost foarte inoroiat, pana am ajuns din nou la drumul forestier. Pe marginea acestui drum erau sute de mosnegi care ,cum spunea Bogdan, au plecat cu rulota sa nu plateasca intretinerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu