sâmbătă, 17 iulie 2010

Tura Cheile Rasnoavei - 17.07.2010

Nu stiu cum sa incep, asa ca voi sari peste introducere. Am ajuns in Predeal pe la 10AM si am plecat spre Cabana Trei Brazi. Drumul nostru marcat a mers o vreme prin spatele vilelor si hotelurilor ceea ce a fost deranjant deoarece proprietarii lor isi aruncau gunoaiele in poteca, doar asa e la noi in romania (numele acestei tari nu isi merita majuscula). Am inceput sa urcam pe o poteca larga usor inclinata si am intrat mai adanc in padure. Dupa cateva zeci de minute de mers am ajuns la o rascruce de drumuri, iar drumul nostru a inceput sa coboare brusc spre Cabana Trei Brazi. 

Intr-un final am ajuns langa cabana intr-o poienita destul de intinsa, plina cu bucuresteni cu corturi si gratare... foarte neplacut. Dezamagiti de cele vazute am cautat un loc mai retras unde am mancam si noi cate ceva. In introducere ar fi trebuit sa mentionez ca tura am facut-o cu Liviu. Datorita lui Liviu am facut si eu poze, deoarece aparatul meu nu mergea, probleme tehnice... mno prea multe detalii.
Dupa ce am mancat a urmat o scurta sedinta foto, dar pozele nu au iesit cum ma asteptam asa ca nu le mai postez. Am mers inspre Poiana Secuilor de unde am luat-o inspre Cheile Rasnoavei pe un drum marcat. Am avut ghinionul sa aflu si eu ce inseamna cuvantul noroi, iar acesta inseamna: "poteca inaccesibila pt un pantofar". Bocancii mei s-au ingrasat instantaneu cu cateva kg de noroi si era sa pierd unul dintre ei, dar am iesit la un moment dat intr-o poiana mai uscata, unde am facut o mica pauza pentru poze deoarece am gasit un loc cu foarte multe ciuperci. Asa ca ne-am abatut de la poteca prin padure sperand sa gasim mai multe. Lumina tinea cu noi iar timp era din belsug.
Dupa  inca ceva timp de mers pe traseu prin poienite si paduri am inceput sa auzim muzica, de fapt erau manele. Am ajuns la drumul forestier ce trecea prin Cheile Rasnoavei si am inceput sa mergem spre chei. Am fost destul de dezamagit de asa numitele chei. Singurul lucru care m-a impresionat a fost Paraul Cheii care trecea si el pe acolo din intamplare, se grabea asa ca i-am facut ,impreuna cu Liviu, niste poze.


Scara "rulanta" pe care o vedeti facea parte dintr-un mini-traseu de via ferata.
Tot in chei am asistat la un bungee-fail. O copila urca nerabdatoare cu un fel de lift, impreuna cu insotitoarea de la salvamont, pentru a se arunca in cap. Partea nasoala este ca era legata de picioare cu un fel de coarda elastica pentru a nu da prea tare cu capul de pamant... Dar, cum spuneam "bungee-fail" a uitat sa sara, iar noi am pierdut 30-40 minute asteptand sa urce si sa sara, dar partea faina e ca tipa din lift a admirat peisajul de sus pentru 100€.


Din cauza bungee jumping-ului ne-a prins si ploaia iar noi mai aveam de mers 10 km pana in Rasnov la gara.
Dar o pereche de magarusi ne-a mai ridicat moralul. Saracii de ei stateau in ploaie, iar noi de sub pelerine ii pozam, curiosi au venit spre noi sa ne impunga cu botul, dar nu i-am lasat fiindca erau uzi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu