vineri, 27 august 2010

Tura Piatra Craiului - 26.08.2010

Tura asta ar fi putut sa fie una tare faina daca vremea ar fi fost asa cum o vazusem noi cu o zi inainte pe saitul "http://www.carpati.org/". Cei de pe "Carpati" au uitat sa actualizeze vremea sau ce stiu eu, si noi am plecat bucurosi din Brasov pe la ora 6, iar cand am ajuns in Zarnesti ploua. La inceput picura apoi s-a oprit, dar nu am indraznit sa facem creasta sudica cum ne propusesem. Am hotarat sa mergem pe Piatra Mica a Pietrii Craiului.
Bogdan si-a achizitionat un aparat nou cu cateva zile inainte, un Kodak [Z915 (35-350mm) 10 Mega Pixeli]. M-a lasat sa ma joc si eu putin cu el, asa ca pozele pe care le voi posta sunt facute cu aparatul lui jmecher.


Cat am asteptat (2 ORE !!!) un grup micutz de colegi dintre ai lui am stat de vorba cu ciobani, si am facut cateva poze. Cand a aparut lumea... nu s-a intamplat nimc, a trebuit sa mai stam sa se odihneasca apoi am purces. Intr-o ora am ajuns pe varf, dupa care coborarea a fost plictisitore. La cabana nu am stat mult, poate fiindca a vazut Bogdan ca sunt nerabdator sa plecam odata. Am coborat prin Prapastiile Zarnestilor (a 5-a oara anul asta si deja le urasc !), iar Bogdan si cu mine am inceput sa mergem mai repede fiindca aveam de gand sa
prindem trenul de 7:15.


Calul acesta nu a prea nimerit sosetele

2 comentarii:

  1. Interesante portrete. Dure, pline de viata. Contrastele si plasarea lor in natura le fac si mai vii.

    RăspundețiȘtergere