duminică, 18 septembrie 2011

Duatlon Cetatea Brasovului - 17.09.2011

Am asteptat cu nerabdare sa se termine prima saptamana de scoala, de parca ar fi fost ultima saptamana. Am asteptat ziua de vineri de parca era singura zi de vineri din tot anul. Cred ca asa va fi fiecare saptamana de acum incolo.

Asadar vineri la ora 18 a fost intalnirea cu voluntarii pentru duatlon si s-a tinut in parculetul de sub Tampa. Ne-am ales posturile in care aveam sa stam a doua zi la concurs si ni s-a spus ce avem de facut. Eu am ales sa stau cu Bogdan in post, el a strambat din nas, fiindca ar fi vrut cu Cezar, dar cum Cezar nu era prezent am ales postul de la Maternitate unde aveam de oprit traficul, cu ajutorul unui politist, atunci cand traversau participantii.
In seara de vineri am mers la mini-party la Bogdan, unde am mancat cipsuri cu cartofi prajiti, am jucat carti iar restul nu se spune.

La ora 6 a doua zi m-am trezit injurand fiindca nu stiam de ce ar suna alarma ceasului intr-o zi atat de sfanta precum sambata. Dupa ce mi-am adus aminte ca la ora 7 trebuie sa fim prezenti in parcul de sub Tampa, m-am dus sa-l trezesc pe Cezar. Ne-am spalat, imbracat si ne-am luat tot ce ne trebuie la noi, am ajuns la Bogdan in fata unde am intalnit-o pe Ruxi.

In 5 minute am ajuns sub Tampa, deoarece am mers cu masina lui Bogdan. Ne-am dat jos din masina, rupti de oboseala dupa doar 4 ore de somn, si am fost triati fiecare in alta parte sa ajutam la pregatirea locului de start/finish. Bogdan Cornel mic si alti voluntari au atarnat bannerele cu reclame de zidul cetatii iar eu am plimbat cutii si alte minuni dintr-o parte in alta impreuna cu Cezar. Dupa ce am mai aparut din voluntari ni s-a mai usurat munca si am inceput sa frecam menta. (Reclama Sport Virus) - poate primesc si eu ceva pt asta :))

La ora 10 s-a tinut o scurta sedinta pentru voluntari dupa care
ne-am luat cate 3 sandwich-uri cateva mere si banane si am plecat spre zonele in care rasarise soarele. Inscrierile concurentilor s-au facut pana la ora 10, urmand ca la 11 sa se dea startul. Cand am ajuns in post am socializat cu domnii militieni, le-am dat
sandwich-uri cum ni s-a spus si am asteptat sa se dea startul.

Ne gandeam daca o sa fie la fel ca si anul trecut si o sa avem parte de un spectacol in trafic. Auzisem povesti cum ca un politist ar fi fost luat pe capota unei masini in timp ce dirija traficul pentru a
trece concurentii. Anul acesta nu am avut parte de asa ceva (din pacate). Totul a mers perfect si foarte repede. In jumate de ora am terminat si ne-am intors in postul in care era si Cezar.

Cei din post aveau nevoie de inca cateva bidoane de apa pentru participanti, si am mers cu Bogdan in "tabarade baza" sa luam bidoanele. Prima panta din parculet am coborat-o fara probleme cu toate ca iarba era uda, la a doua am strans din dinti fiindca era mai abrupta si am zis ca o sa reusesc. Dupa cum v-ati imaginat... nu am reusit; m-am dezechilibrat cu cele 5 bidoane goale de apa intr-o mana si in cealalta o banana si am dat scurt cu curul de pamant dupa care am pus mana si m-am taiat in dracu stie ce, in timp ce alunecam la vale cu viteza. Banana a ajuns un fel de milkshake pentru bebelusi, dar cu iarba. Cred ca se tavaleau de ras cei din corturile organizatorilor cand m-au vazut. Si cum patesc eu de obicei la taieturi, a inceput sa sara sangele in toate partile si sa doara ca naiba. Am primit trusa de prim ajutor, m-am bandajat si mi-a trecut pana ne-am intors inapoi in post cu apa dupa care venisem.

Dupa ce s-au mai rarefiat concurentii, am inceput sa jucam curling cu bidoanele de 5 litri pe jumatate umplute cu apa. Lumea care trecea se uita cam ciudat la noi, neintelegand ce naiba facem noi acolo; abia cand trecea cate un concurent isi dadeau seama ca jucam curling ca sa nu ne plictisim.

Cand a incetat sa mai "picure" cu participanti ne-am intors la finish. La concursul acesta cei de la Cetatea Brasovului au avut grija ca voluntarii sa se simta foarte bine si sa nu fim neglijati cum suntem de obicei. Am primit tricouri cu "Duatlon Cetatea Brasovului", medalii personalizate si anumite produse cosmetice pentru par, in mare parte geluri, spume si fixative. La festivitatea de premiere echipa de voluntari a CPNT-ului a fost prima chemata sa urce pe podium pentru poze. Acest lucru mi s-a parut foarte frumos din partea lor. Apoi au urmat concurentii care au primit diplome, medalii si premii.

Dupa premiere concurentii si majoritatea voluntarilor au intins-o. Au ramas CPNTistii si organizatorii, apoi a urmat party-ul. Multa bere moca, iar dupa ce am mancat o shaorma cumparata de Bogdan am fost anuntati ca vine pizza. Intr-o ora a venit pizza. Nu am mai vazut atata pizza in viata mea. Au fost vreo 10 Pizza Party de la Blue Viking. Am dansat o groaza si ne-am luat bataie de la niste tzacani mici care se tot bagau intre noi si ne bateau cu bete sau ne muscau... N-am mai vazut asa copii, am ramas cu niste semne de dinti pe o mana si pe cealalta cu vanatai din cauza lor.

Dupa ce am mai obosit am incercat sa organizam un miny party la Cornel acasa in Stupini, deoarece aveam autorizatie sa ne distram sub Tampa numai pana la ora 21. Dar planul cu Cornel nu a mers deoarece fetele mergeau la o petrecere a burlacelor, asa ca nu am mai mers.

Am strans ce mai era de strans din tabara si am plecat si noi inspre casa din pacate. Duminica Cezar si cu Bogdan s-au dus in Crai intr-o tura, iar eu a trebuit sa stau sa invat.
Abia astept sa se faca din nou vineri !
Duatlonul din perspectiva lui Ciurik (Cezar)

Un comentariu: