duminică, 10 iunie 2012

Trofeul Prieteniei - Baile de Fier - 25-27 Mai 2012

O sa incerc sa scriu cat mai pe scurt.

Cu o saptamana inainte de concurs Cezar si cu mine eram hotarati ca vom mergem la Trofeu, problema era ca nu aveam cu cine. Fiind la 250 km de Brasov nu s-a oferit nimeni sa mearga, asa ca am insistat atat de mult, impreuna cu Cezar, incat i-am corupt pe Bogdan, Sendre si pe Ruxi.

S-au ocupat astfel toate locurile in masina lui Bogdan, iar transportul ne-a costat 40 de lei de caciula. Drumul a fost lung si plictisitor, iar vremea nu  prea parea ca v-a tine cu noi. Eu mi-am invatat meteorologia pe drum, deoarece nu am stiut din timp daca vom merge sau nu.

Cand am ajuns era noapte si noi eram neinformati, astfel ne-am invartit putin prin zona pana am gasit tabara, iar cand am gasit-o incepuse ploaia. M-am bucurat intr-un fel ca ploua. deoarece a doua zi putea fi vreme frumoasa. Dupa ce ne-am inscris in concurs am mers sa ne punem corturile. Le-am montat pe un teren mare de fotbal intr-o zona unde nu era asa de multa apa de la ploile precedente. Ne-am culcat si a inceput sa ploua bine de tot.

Pana dimineata a plouat in continuu, probele s-au amanat cu doua ore si eu am mai avut ceva timp sa-mi invat meteorologia pentru probele teoretice. Dupa ce s-au scurs cele doua ore am plecat spre cabana unde se tineau probele, am aflat ca in F.R.T.E. (Federatia Romana de Turism si Ecologie) erau inscrise doua echipe: a noastra si inca una, asadar nu aveam concurenta. Restul echipelor prezente la fata locului concurau intre ele la alta categorie.

Dupa probele teoretice, proba de regularitate a fost desfiintata datorita ploii care nu dadea semne ca s-ar fi oprit anul acesta. Cel putin am vizitat Pestera Muierii, care mi-a placut, dar nu prea.
Am avut bocancii uzi non-stop, cand am facut focul de tabara de sambata seara dupa ce se oprise ploaia, am incercat sa ii usuc eu putin, dar cand m-am asezat mai bine a inceput din nou sa ploua. Am intrat intr-o incapere unde s-a tinut proba de cultural, am cantat, recitat si castigat.

Ne-am retras in corturi, cortul nostru era asezat intr-o mare baltoaca ceea ce era foarte placut, deoarece stateam ca intr-un pat cu saltea de apa.

Am uitat sa mentionez ca sambata a fost proba de orientare la care au participat toti mai putin eu fiindca nu aveam chef sa alerg pe ploaie si sa caut posturile prin noroaie. Duminica dimineata a fost crosul la care iarasi nu am participat din aceleasi motive spuse mai sus, mentionez ca inca ploua destul de tare.

Am luat maximul de puncte la toate probele, am castigat si am plecat in sfarsit...

Am ajuns acasa am facut un dus si pe cat de obosit eram pe atat de nerabdator eram sa ajung la concert Luna Amara.

Trebuia sa fiu prezent la concert si fiindca imi promisese tobosarul, data trecuta cand am fost la concertul lor, ca imi v-a aduce un bat de tobe si mi-l va semna.

P.S.: Nu am poze din tura asta, iar daca am greseli ortografice sau gramaticale asa vor ramane.
Poze Luna Amara: mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu